divendres, 29 de gener del 2016

Convidada a la presentació del llibre "Converses de Neu" d'Antoni Real

Bona nit a tothom,

avui al blog no us parlaré d'entrenaments ni competicions, sinó de l'experiència viscuda aquesta setmana a la presentació del llibre "Converses de Neu" el llibre commemoratiu dels 30 anys consecutius de l'emissió del programa de Televisó de Catalunya "Temps de Neu". El seu escriptor, és l'Antoni Real, el presentador del programa de TV3.

La idea va sorgir fa unes setmanes quan des de la Biblioteca de Martorell, la Josefina (tècnica de cultura de la Biblioteca) va contactar amb mi per si voldria assitir com a convidada a la presentació  del llibre i com no podia ser d'una altra manera, vaig accedir de seguida. Quan vaig tenir el llibre entre mans, en vaig fer la lectura i el dia assenyalat, dimecres 27 de gener, al voltant de les 6 de la tarda, em vaig dirigir a la Biblioteca, un espai inaugurat l'any passat, per acompanyar l'Antoni en la seva presentació, la qual, segons ell, era molt especial perquè viu a Martorell, a escassos 200m de la mateixa Biblioteca.

La veritat és que va ser una gran vetllada, no ens coneixiem amb l'autor però, de seguida em va explicar com havia pensat fer la presentació i em va semblar una gran idea. Primer, la Mercè, la directora de la Biblioteca, ens va presentar a tots dos i després ja em va passar la paraula perquè expliqués a grans trets com m'havia endinsat en el món de l'esquí i quina havia sigut la meva experiència fins ara. Vaig aprofitar per comentar també algunes anècdotes que m'havia anotat llegint el llibre i finalment, li vaig donar pas a l'Antoni amb un vídeo-resum dels 30 anys de "Temps de Neu". 

Posteriorment, l'autor va explicar l'experiència viscuda durant les diferents converses de neu a la vora del foc. Entre els convidats, hi ha Jordi Bonet, Kilian Jornet, Hristo Stòixkov, Jesús Serra, Antoni Campañá, Martí Rafel, Roser Capdevila, Queralt Castellet, Francesc Mauri, Lluís Llongueras, Xavier Nolla o Jordi Ribó. Amb ells ha parlat de neu i d'esquí, però també d'arquitectura, d'economia, d'història, d'escultura, de viatges, de fotografia, de valentia, d'il·lustracions, de ceguesa, de saber guanyar o de saber perdre.

L'Antoni, va explicar a grans trets en què consistia "Converses de Neu" però posteriorment, va voler deixar de parlar-ne momentàniament per passar a parlar de mi, va posar un vídeo que havia trobat al meu blog i aleshores va explicar que la millor manera d'explicar com és el libre i ara que ja havia posat en situació al públic assistent de qui era jo, seria simular una conversa de neu amb mi, ja que, com va dir ell, si ens haguéssim conegut abans, pot ser hagués pogut ser una de les persones amb qui mantenir una conversa com les del llibre. Per tant, així ho vam fer, vam mantenir la nostra pròpia conversa de neu. Va ser una conversa molt amena i la veritat és que em va semblar una manera genial de mostrar al públic allò que es trobarien quan s'endinséssin en la lectura de les "Converses de Neu".

En definitiva, que va ser tot un plaer poder compartir amb l'Antoni la seva presentació en un lloc com la Biblioteca i acompanyada de tot el públic assistent a l'acte.

Us deixo algunes de les fotografies fetes durant l'acte.




En la propera entrada al blog, us explicaré l'entrenament d'aquest cap de setmana, l'últim, abans dels Campionats de Catalunya de la propera setmana. Tothom atent i fins aviat!!!

2 comentaris:

  1. cualquier motivo es bueno para hacerse un poquito de publicidad y que cada vez mas gente conozca tu trayectoria , ademas nunca se sabe, pero te pueden salir patrocinadores.....jejejej
    Sergi el v.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ojalá tengas razón Sergi! Gracias por tu apoyo y a ver si hay suerte como tu dices!!! Un fuerte abrazo!!! ;-)

      Elimina